October 25, 2010

Hafiz :) Ezzati (y)

Kongsi

  post kali nie bukan gosip ea… tapi kegembiraan yang nak dikongsikan bersama--- hehehe

cita pasal hafiz rais ngan ezzati yusof, dorang dua ni memang dah lama dah aku usha, tapi baru bebarapa ari ni jerk di “jahar” kan oleh dorang.. hehehe ..

cakap banyak tak mau, jom tengok bukti,,, bukan apa.. nanti owang kata fitnah plak.. hehe

ezati

 

hafiz

harap korang paham apa masej yang aku nak sampaikan, aku xlabelkan apa2, kowang pandailah label sendiri k:)

tapi nasihat aku dan mungkin juga budak wisesa sekalian..hehe, pandai-pandailah dalam berhubungan, letakkan matlamat yang suci dihadapan dan jangan sertakan kemungkaran dalam hubungan yang korang anggap suci:)…

aku puji ezzati yusof, dia ada masej hafiz…pekse

okey, untuk pasangan berdua ni.. aku nasihatkan korang baca artikel nie, :)-Xmampu tinggalkan kapel?- tapi ingat tau, jangan baca dengan perasaan marah, baca dengan hati terbuka.. hehehe bukan aper, dah banyak sangat kritikan yang aku dapat melalui artikel tu, tapi aku xbuang , sebab aku fikirkan kebenarannya..:)

p/s: hafiz n ezzati… kami harapkan korang akan berjaya capai cita2 korang dan juga perasaan yang diterjemahkan dalam bentuk perkahwinan secepat mungkin.. hehehe nak tengok gak, macam mana comelnyer anak saudara kami yang comel, secomel ezzati dan hafiz dalam masa sama memegang title kejayaan masing2:)

1 comment:

  1. haha..aku pun doakanla diorang moga berpanjangan jodoh cuma kena berhati2 dalam menjaga hubungan.. insyaAllah =)

    ReplyDelete

komen la yer.. hehehhehe baru nampak rancak!!!!!