September 26, 2011

5 Top Story Bulan Ini (September)

Kongsi

Ha…. info terkini---info terkini!! aku nak update sikit, walaupun mmg tengah sangat-sangat sibuk menyibukkan diri ni.. hahahaha jom layan…!!

1- Opod Dah Kawin (Top Story!)

24 September 2011, telah rasmilah Nor Saiful Subari (seorang lelaki) telah berkahwin dengan Siti Hajjar Md Sani. Perkahwinan penuh bunga-bungaan itu telah dihadiri oleh beberapa wakil wisesa antaranya, : Fadil Roslan, Syed, Redha, Faliq, Namia, Jawe, P-zah,Izzah, Deeba dahlan, Q-la, Fuad, Rahman sahal dan lain-lain. sila lihat gambar di bawah.. (hahaha Skema ayat!)

546123

2- Amir Rahmat dan Isteri serta Anak Di JORDAN

Amir Rahmat, tiga beranak telah bertolak ke Jordan 13 September yang lalu… kini depa dah jadi pelajar Universiti Yarmouk. doakan kejayaan mereka anak beranak.

amir,umar..dan isterinya

3- Mengandung Lagi!

Ops! lupa nak habaq satu menda lagi… Setelah menerima cahaya mata lelaki, 'Umar 'Abdul 'Aziz bin Muhammad Nur Amir. pada 15 Julai 2010, Isteri Amir rahmat ( Rokhaizat ) sekarang ni sedang mengandung 32 Minggu anak kedua.. ha!!! mantap kan?! semoga ramai yang menngikuti jejak amir, Opod, Asyura dan lain-lain!!

4- Arina

Hari tu, sari sebelum pembedahan (Pembedahan 20/9/11), aku ada kol arina.. tanya dia ada ker orang melawat.. katanya ada.. oleh itu, nak terima kasih kepada pelawat2 sekelian kerana berjaya mengubat sedikit sebanyak kesakitan sahabat kita..

Update terbaru tentang arina aku tak tau lagi.. sapa yang tau sila nyatakan di komen yer…

5- Peringatan!

Sapa yang nak kawin, tunang ker, sunat ker (bagi yang belum), sakit ker, perlu bantuan ker,nak buat apa2 ker….. sila2lah bagi tau admin yer.. nanti bolehlah abg admin simpan data2 korg n sebarkan apa yang patut-patut.. Smile

ini maklumat admin.. pape hal roger jerk.

1) emel: abudujanah_89@yahoo.com

2) Facebook: http://www.facebook.com/syihabudinahmadmy 

3) Twitter: aljazary

4) Hp: +201529540336

okey: semoga terus berukhuwwah! Smile

nak bagi hadith sikit ea…

Rasulullah bersabda:

“Kamu semua tidak akan dapat memasuki syurga, melainkan setelah kamu beriman, dan kamu tidak akan dapat beriman sehinggalah kamu saling berkasih sayang..”

[Direkod oleh Muslim]

September 06, 2011

Opod Nak Kawin.

Kongsi

Sori tak boleh tulis banyak. agak sibuk.

Untuk pengetahuan korang: opod dah bertunang 2 Julai 2011. pastu cepat2 kawin..tahniah2!

Maklumat :

"MAJLIS PENYATUAN CINTA MOHAMAD NOR SAIFUL BIN SUBARI DAN SITI HAJJAR BINTI MD SANI"

Tempat :

Dewan Raya Taman Sri Pulai, Jalan Ara 7, Taman Sri Pulai

Hari dan Masa:

Sabtu, 24 September 2011· 12:00pm - 4:00pm

opod

(yang ni bukan gambar opod kawin tiga, calon bini dia cuma yang sebelah dia tu ja…)


Maklumat Lanjut Sila Hubungi :
0177731430 - Saiful
0123768938 – Hajjar

p/s: Tahniah Opd dan Wife.. maaf yer, nanti aku tulis tentang pernikahan ko..